Η προσφορά της εβδομάδας (2)

Φόρεμα βραδυνό από γνήσιο Gucci ύφασμα

μέγεθος Medium

Αρχική τιμή:250 ευρώ

Τιμή με έκπτωση:120 ευρώ

Σήμερα το βράδυ θα πάω στο club με τις φίλες μου.

Θα φορέσω το Goth φόρεμά μου,συνδυάζοντάς το

με gladiator sandals

με ένα εντυπωσιακό δακτυλίδι στο χέρι

και το ιδιαίτερα μικρό μου clutch.

Τα μαλλιά μου θα τα αφήσω ελεύθερα κάτω

και είμαι σίγουρη πως θα λάμπω τη στιγμή που θα χορεύω.

Έχω ραντεβού με τον Νίκο.

Θα βγούμε για φαγητό.

Βρέχει.

Τι να φορέσω;

Ναι,αποφάσισα το Goth φόρεμα ,που αγόρασα το Σεπτέμβριο.

Θέλω να τον εντυπωσιάσω.

Θα το συνδυάσω με μποτίνια

με ένα υπέροχο bracelet στο χέρι

 Αλλά τα μαλλιά μου ;

Πώς θα τα χτενίσω;

Για να δείχνω chic θα προτιμήσω έναν

Sexy Bouffant

κότσο στο στυλ της Brigitte Bardot

ή

θα τα πιάσω πίσω χαμηλά

δημιουργώντας μία υπέροχη αλογοουρά.

Έτοιμη,σίγουρη για την επιλογή μου και φεύγω.

Σε ευχαριστώ

Goth!

Το κατάστημα  λιανικής της εταιρείας βρίσκεται στο Παγκράτι, Ευτυχίδου και Αστυδάμαντος 4-6, Αθήνα.


Για παραγγελίες με αντικαταβολή μπορείτε να στείλετε email στο:

info@gothstudio.com

ή

να τηλεφωνήσετε στο

210/7223030.


Τα έξοδα αποστολής  επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Σχολιάστε

