Η προσφορά της εβδομάδας (3)

Πάντα μία καλή βαμβακερή μπλούζα μπορεί να σε βγάλει από τη δύσκολη θέση

και πράγματι να καταφέρει να απογειώσει μία εμφάνιση.

Σαν και αυτή στο πάρτι της σχολής

που  συνδύασα τη GOTH ασπρόμαυρη βαμβακερή μπλούζα μου , με εφαρμοστό μαύρο σακάκι ,έχοντας γυρισμένα τα μανίκια

τονίζοντας τη μέση με μία κίτρινη ζώνη

δίνοντας μία πινελιά χρώματος που είνα ιό,τι πιο fashion αυτή την εποχή.

Μία  rock και chic ταυτόχρονα εμφάνιση

αφού το στυλ ολοκληρώθηκε μ’ ένα στενό μαύρο παντελόνι μέχρι τον αστράγαλο

και έναν υπέροχο μεγάλο φάκελο

στο ίδιο ακριβώς χρώμα με τη ζώνη.

Σεπτέμβρης.Έχει λίγη ψύχρα το βράδυ.

Βάζω τη βαμβακερή μου μπλούζα συνδυάζοντας την με ένα ζακετάκι κοντό ,τύπου bolero και την αγαπημένη μου βερμούδα.

Αυστηρά αντρική,με ρεβέρ στο τελείωμα ,εξάλλου την ανατροπή στην εμφάνισή μου  την προσφέρει η μπλούζα.

Κρατώ την τσάντα τύπου Birkin στο χέρι

περπατώ σίγουρη πάνω στις γόβες μου με το χοντρό τακούνι

και είμαι έτοιμη να απολαύσω ένα υπέροχο φθινοπωρινό βράδυ στην πόλη.

ΜΠΛΟΥΖΑ ΒΑΜΒΑΚΕΡΗ

ΜΕ ΚΕΝΤΗΜΕΝΗ ΠΑΓΙΕΤΑ

ΟNE SIZE

ΤΙΜΗ: 25 EYRO

Το κατάστημα  λιανικής της εταιρείας βρίσκεται στο Παγκράτι, Ευτυχίδου και Αστυδάμαντος 4-6, Αθήνα.


Για παραγγελίες με αντικαταβολή μπορείτε να στείλετε email στο:

info@gothstudio.com

ή

να τηλεφωνήσετε στο

210/7223030.


Τα έξοδα αποστολής  επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Σχολιάστε

